Nog heel even en dan... Suriname! - Reisverslag uit Wanneperveen, Nederland van thessadevries - WaarBenJij.nu Nog heel even en dan... Suriname! - Reisverslag uit Wanneperveen, Nederland van thessadevries - WaarBenJij.nu

Nog heel even en dan... Suriname!

Blijf op de hoogte en volg

12 Augustus 2013 | Nederland, Wanneperveen

Nog 13 dagen en dan is het zover. Dan ga ik beginnen aan mijn grote avontuur in Suriname. Ik heb er heel veel zin in maar ik vind het ook onwijs spannend! Het ene moment lijkt het nog zo onwerkelijk, het andere moment realiseer ik me dat ik al bijna weg ga.
Ongeveer ander half jaar geleden ben ik al begonnen met het project. Het begon allemaal met een informatieavond daarna de motivatiebrief, het gesprek en het wachten op het verlossende antwoord, wel of niet naar Suriname. Toen bleek dat ik heen mocht en ook nog met drie andere super leuke meiden was/ben ik super blij!!
Waarna de rest van de voorbereidingen begonnen als: bijeenkomsten, allerlei papieren, visum en nog veel meer.
Wat ik nu nog moet doen is tas in pakken, nog langs een paar mensen om dag te zeggen en uhhh.... ja voor de rest weet ik eigenlijk niet.... Ik denk gewoon gaan :-D

Liefs Thessa

Ps. tijdens mijn verblijf in Suriname ga ik proberen om dit blog bij te houden om jullie een beetje op de hoogte te houden.

  • 12 Augustus 2013 - 22:05

    Tante Monique:

    Leuk kan ik je mooi volgen hoe het daar met je gaat.
    Liefs Tante Monique

  • 13 Augustus 2013 - 06:26

    Govert:

    Ik ga je zeker volgen . Ik wens je heel veel plezier op je reis

  • 13 Augustus 2013 - 20:27

    Je Buuf:

    Thessa, je kunt het : op naar Suriname ! Veel plezier ik ga je volgen................

  • 15 Augustus 2013 - 12:33

    Peter De Vries:

    we zullen dit zeker volgen.

  • 15 Augustus 2013 - 20:51

    Christien:

    Idd gewoon gaan :) , heel spannend, een beetje eng misschien maar ....ook ontzettend gaaf deze ervaring. En tuurlijk gaan we dit volgen, graag zelfs !! Suriname, here she comes!!

  • 16 Augustus 2013 - 16:33

    Icare-team Haveltermade/Nijeveen:

    Hoi Thessa,

    Wij en de klanten gaan je missen! Veel succes in Suriname, en hopelijk weer tot in januari, groeten namens het hele team,
    Helene

  • 20 Augustus 2013 - 20:11

    Ellen Leenman:

    Hoi Thessa, succes en heel veel plezier in Suriname. Geniet ervan en zorg dat je weer veilig thuis komt. Groetjes Ellen Wensink-Leenman

  • 22 Augustus 2013 - 21:47

    Vonneke:



    Lieve Thessa, wat leuk dat we je avonturen kunnen volgen.




    Enneh...gezonde spanning hoort erbij, je gaat het vast geweldig doen en bedenk...alle begin is moeilijk, maar zo'n ervaring neemt niemand je meer af! Je gaat het vast supergoed doen. Enjoy!!!!!xxjetante

  • 27 Augustus 2013 - 21:12

    Tanja:

    Goede reis gehad?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 656
Totaal aantal bezoekers 22515

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 18 Juni 2015

Stage in Duitsland

25 Augustus 2013 - 28 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: